13 Mayıs 2013 Pazartesi

Telefon ve Gözlük Kılıfı dikimi - Sew Phone Case Tutorial

Telefon ve Gözlük Kılıfı dikimi - Sew Phone Case Tutorial

Yine bir geri dönüşüm hikayesi! 

 

Ben yine ne ciciler peşindeyim bir bilseniz...Anlatamam, göstermem lazım! Ve son olarak da sizlere bir tutorial hazırladım. Adım adım resimli anlatım. Tabi yine heyecan yapıp İPhone ile çektim fotoğrafları...Birdahakine kesin Canon ile çekeceğim:)


Bu tarz kişisel homemade ürünlerinin ciddi bir kitlesi de var. Mesela ben!

 Bunları dawanda'da buldum, çok cici








Nasıl Yapılır? 


Önce telefonumuzun ölçülerine  dikişpayı ekleyerek kumaşımızı hazırlıyoruz. 
Mesela İPhone 4s ölçüleri: 11.5 cm x 6cm için
27 cm x 10cm ölçülerinde tek parça iki adet kumaş.

Farklı ölçülerde telefonlar-pad'ler veya gözlükler için her kenardan 2'şer santim pay bırakınız.

Ben yeşil polar, kot, yeşil kare kumaş ve birkaç santim dantel kullandım.Astar olarak polar kumaş kullanmanızı öneriyorum!
Polar, camlı yüzeyler için ideal bir doku bence. Ayrıca dikimi de kolay.


Dantelin verdiği o altered havasını her tasarımda çok severim. Hatta ahşap çalışmalarıma da eklerim.



Kumaşları istediğimiz şekilde birleştirdik mi şu şekilde iki parçamız olacak:

 



'İyi' yüzleri birbirine bakacak şekilde, her iki başını dikerek sabitliyoruz.




 Böyle görünecek:






Astar astara, kumaş kumaşa bakacak şekilde üst üstü koyuyoruz ve her iki tarafını da dikerek kapatıyoruz.





 Astar tarafında birazcık açıklık bırakmayı unutmayın! Oradan çevireceğiz! 


 
Çekip çevirelim!
 




...ve açık kısmı kapatalım...




Bitti!



Bu aşamada ütülemenizi öneririm! Hatta üşenmezseniz henüz kumaşlar ters iken ütüleyin!

 Astarımızı da içine çevirdikten sonra gerçekten bitti!




Yoldaşsız olur mu hiç?





Dilerim faydalı bir anlatım oldu sizin için. 
Çok özel ve güzel bir hediye olmazmı bulardan? 



''CASE'' koleksiyonumdan


Bakmak, fikir almak, aynısını yapmakta özgürsünüz.

























Şimdilik bu kadar. Daha güzel fikirler sizin olsun. Hoş ve hoşça kalın, stay crafty!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder