4 Mayıs 2013 Cumartesi

Etek'ten şalvar yapımı - Ugly skirt to fashion harem pants

Yazlıkları elden geçirme, ayırma, kıyamama-atamama mevsimi

Bazı 'dolap bekçileri' vardır ya, giymezsin, atmazsın, vermezsin...gün onların günü! Gün, küllerinden yeniden doğma günü!

Ben şalvar giyerim, çok yakıştırırım kendime.  
Peki dikebilirmiyim?


Dikerim, dikemem derken birini buldum. Colombiyalı bir arkadaş. Kesinlikle onu kaçırıp, evimde tutsak etmek istiyorum! Harika biri! Bir göz atın, bana sonra teşekkür edersiniz:)

  

 

Ben tabi eksik kalırmıyım?  

Yazlıkta, bir 'okeye dördüncü' klasiği, çiçekli, bağlama ip askılı, şilebezi elbise!

 
Bileklerimi ölçerek 'paça'ları ayarladım.Siz kendi ölçülerinize göre kesin. Özel bir kalıba gerek yok, hisslerinize güvenin!



İşte böyle...


Koltuk altını keserken, biraz enli kestim, fazla parça ile belini diktim.

...ve böyle...
 
...buyrun, bu yaz'ın cankurtaranı!

 
Arkadaşımın kızına hediye ettim. O da bana mankenlik yaptı. Sizcede çok yakışmamışmı?



Erkek çocuk için kot şalvar

Benim canım oğlumun tarzına tarz katan bir proje!
Bundan 10 yıl evvel, bu mevsimlerde giydiğim ince kottan bir hamile tulumum vardı (saklamışım işte).

İşte o tulumun muhteşem geri-dönüşümü!


Belden kestiğim tulumun iki paçasını da keserek açtım ve üçgen etek ölçülerine gelene kadar aralarına yamalar koydum. Sonra daha önce gösterdiğim gibi kesip diktim. Bel zaten lastikli olunca öylece bıraktım...pırtık pırtık:)
 Ve....ta-ta-ta-taaa...



Size kimi anımsattı?

'You can't touch this' desem...
Birazcık ilham verebildiysem, ne mutlu bana! Sizin yaptıklarınızdan bir resim yollarsanız, memnuniyetle paylaşırım burada.
Hoş ve hoşca kalın - stay crafty!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder