4 Mayıs 2013 Cumartesi

Selam

Refashion

Eskiyi yenilemek

Nette gezinirken geri dönüşümlü kıyafetlere rastladım...çok etkileyici! 
Zaten yapı itibarıyle benim sanayileşmeye karşı organik bir dokum var...tüketim azalırsa, üretim de azalır, üretim azalırsa doğayı koruruz! İşsizlik mi? Onu merak etmeyin, üretim azalırsa tüketim de azalır. Moda başlıbaşına bir tüketim sektörü. Gıda ile başabaş! Hayrettin Karaca (tanımayan var mı? Toprak dedemiz) ne diyor? Tüketime hayır! Ama hep aynı şeyleri giymek de sıkıcı oluyor, di mi?
İşte ben bunun için var'ım...sizler için...hehe... süper basit tasarımlar...evdeki büyük beden t shirt'ler, baba gömlekleri, bi' gazla alınıp, sonra yüzüne bakılmayan o zavallı parçalar,..hepsi yeni ve güzel ve de kişisel birşeye dönüşebilir!
Ben çok etilendim, çok sevdim bu akımı,...o halde,  'REFASHİON'!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder